Att köpa eller inte köpa

2009-04-20 @ 15:46:55
Har kommit så långt i mina planer att köra hoj denna sommar, att jag kolla på olika modeller som skulle passa mig. Har hittat en modell. Nu återstår bara att bestäma sig för årsmodell.
En 89á, billig att köpa och kostar 1600 kr för hel. helårsförsäkring. Eller en 93á oxå den billig men kostar 15 000 kr hel. helårsförsäkring.
Skillnaden är också att den äldre vill jag bara ha så länge jag övningskör eller kanske en sesång till. Den som är lite dyrare skulle jag kuna tänka mig att behålla. Den har en kaross ( om det heter så på en mc ) som e ass nice. Röd och svart.

Som sagt. är lite konfundersam just nu. Vet varken ut eller in!!

Ska jag välja det äldre paketet som är smartare men inte lika livfull och snygg eller det nya paketet som har ett snyggt yttre, ett livfullt innre men dyrare i drift?!

Komiskt. Låter som dom flesta problematiker jag möts med i vardagen.
Ska jag välja den äldre eller den yngre??!!

Maddemaddis

Kommentarer
Postat av: RyckLotta

Beroende på vilken dag det handlar om så hänger jag gärna med på paintball. Har inte testat på det förut men det låter skitkul!!!

2009-04-20 @ 21:13:40
URL: http://alfatik.blogspot.com

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0