Blogg beroende

2009-04-19 @ 01:27:38
Då sitter jag här igen.. Framför denna dator och bloggar för fulla muggar. Det har gått så lågnt nu, att jag måste gå in minst en gång varje dag för att "bara kolla" någons blogg eller skriva i min egne blogg. Och jag som klagade på folk som bloggade för ca 6 månader sen. upps.
En ursäkt är på sin plats tror jag  ;-)

Om bara 3 timmar börjar UFC 97. För er som inte är insatta i detta, är det en gala med en massa MMA-fighters.  Jag har sett fram emot det här jätte länge nu. Alla på jobbet vet mycket väl vad jag ska göra kl:04,00. Har fixat så att en kollega kan påbörja en öppning åt mig om det skulle skita sig....

Till både min besvikelse och glädje fick jag reda på att galan varar i 3 timmar och Bielkhedens fight vissas eventuellt inte. 
( Besviken på att fighten ev inte ska vissas glad för att galan är 3 timmar ).
Att den eventuellt inte vissas beror på hur snabbt dom andra fighterna, som är planerade innan honom, går. Om det blir många KO så vissas den, annars så får man se den på något annat sätt...
Fan och jag som till och med har sattsat pengar på expekt.com för första gången i mitt liv. Feg som jag är när det gäller pengar, vågade jag inte sattsa för mycket pengar. Men 250 kr tyckte jag att det va värt i alla fall.

En sak är säkert: öppningen, som min kollega så snällt skulle ställa upp och hjälpa mig med, kommer jag få ta hand om själv.  Tack ändå!!

Maddemaddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0