Får inte alltid som man vill

2009-04-01 @ 13:01:58
Man kan inte alltid få som man vill. Tråkigt nog. Tänk om jag kunde få det jag vill ha, då skulle jag inte sitta i en lägenhet i Hagsätra, sjuk, själv och dricker te.
Nä då hade jag suttit på en vit stand någon stans i sydligare breddgader med någon som jag tycker om.

Men nu är det ju inte så. Jag klagar inte. Kollar jag ut igenom fönstret, solen lysser och det är varmt ute. Våren har äntligen kommit till Hagsätra. YES!! Äntligen.

Jag tänkte jag skulle
utnyttja tiden jag måste spendera hemma, med att börja montera ner skåpsluckorna i köket. Dom ska lämnas in på lackning och bli fina. Jag e inte sååå pigg så det kommer ta nästan hela dagen.
Sen ska jag i morgon ta Svenne till Hagsätras vetrinärklinik för att ta bort hans kära bollar. Jajemen. Det är dags nu. Samtidigt ska han öronmärkas.
Och så ska jag kontakta ett försäkringsbolag ang honom. Någon som har något tips om kattförsäkringar??

Nä nu skriker min gud efter mig. Den gud jag tillbett. Den gud som varit den enda som kunnat tillfredställa mina behov dom här sista dagarna. Ni vet vilken gud jag pratar om. Just det...
Min kära och underbara tv-apparat!

MaddemaddisEn sista sak bara.       Grattis Mormor på din dag!

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0