Jessis överraskningsfest

2009-04-26 @ 23:37:35
Vi fuskade lite med firandet. Det är ju faktist så att Jessi inte har fyllt 18 än. Men vad gör några dagar hit eller dit.!
Här kommer lite foton från festen!


Dom vuxna i släktenLina och JessiSnyggingen Fredde kund einte hålla sig borta från kameran

Ser riktigt gott ut med öl
Alex och FreddeJenny e på ge

Lenita fick jag med på ett foto på hela kvällen. Det va inte lätt men jag lyckades tillslut!
Dags för pressentöppning.
Min underbara morbrorTvå av mina underbara kusiner

Sång bjöds det på från Jessis syskon. Text skriven av Jenny och utfördes med bravur måste jag säga. Bra skrivet.
syskonen Jenny och Fredrik sjöng för sin älskade lille syster!¨

Nu har pappa laddat bössan. Hans yngsta är nu redo att upptäcka världen!!
Nu har pappa laddat bössan. Hans yngsta är nu redo att upptäck världen!!söta JessiGlad som alltid
En annan av mina underbara kusiner, Johanna
Lina, Jessi och Ludde
Jag och min käraste Jenny!

En riktigt lyckad och rolig kväll.


Kommentarer
Postat av: Jess

Tack för en lyckad kväll! :D

2009-04-27 @ 14:05:25

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0