Påskarbetare

2009-04-09 @ 21:15:41
Fick den stora efterlänktade kramen i går. Det va det enda roliga och bra med att vara tillbaka till jobbet. 
Annars flött allt på som vanligt. Börjar tröttna groft på mina arbets uppgifter. Ska kolla om det finns några andra tjänster på företaget. Något annorlunda mot det jag gör nu.

I dag sov jag bara några få timmar. Hjälpte lilla Cissi och flytta. Gick jätte smidigt. På några få timmar va allt i lägenheten och jag och pappa Kjelle låg på golvet, full fart med att monttera ihop Cissis tv bänk. Ikea i ett nötskall.. Tog oss lite över tre timmar för att få i hop det.

Glad Påsk på er alla föresten. Hoppas ni får det underbart med familjen och vännera. Själv ska jag jobba hela påskhelgen. Istället för att spendera pengar ska jag tjäna en massa pengar.

Jens, hoppas du har det kul uppe hos renarna!

Maddemaddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0