Så det kan gå!

2009-04-26 @ 16:12:18

Då va söndagen här igen. Sitter i mjukisar hemma i soffan och kollar på någon dålig serie på tv. Har precis varit och hämtat bilen hos Cattan.
Helgen har varit hektisk från början till slut. I fredags va jag på ett så bra humör att jag kunde inte sitta stilla en sekund. Va hemma hos päronen och grillade med hela familjen. Pappa, mamma, Håkan, Helene och Cissi. Helene kom hem från USA i onsdags så det va kul att ses igen. Efter middagen åkte vi in till söder. Vi skulle, som vanligt, bara ta ett glas vin. Så blev det ju självklart inte. Jag, Helene och Alex ( som möte upp oss i stan ) satt på Eken till långt in på små timmarna. Envisa som vi e satt vi på uteserveringen hela tiden också... Vilket märktes på min röst dagen efter.

Vaknade på lördags morgonen utan en röst. Tog flera timmar innan rösten va tillbaka till någorlunda normal nivå. Om ni tycker jag har hes och roslig röst i vanliga fall, så kan ni tänka er hur jag lätt igår.

Tog det lugnt fram tills dess att det åter igen va dags att dra på sig partyansiktet och pumpsen. Tog bilen bort till min kära moster för att påbörja alkoholintagninget igen. Jessi ( en av mina underbara kusiner ) fyller 18 på onsdag och det va en översaknings fest i hennes ära. En av hennes vänner va i väg med henne så att alla kunde förbereda sig och sånt. Kl:19.00 kom hon med förbinda ögon. Hon blev så glad när hon fick se alla människor att hon började gråta. Efter att moster fick springa och hämta tillbaka henne. Hon liksom la bennen på ryggen och sprang.
Jag hade ju i tankarna att jag bara skulle vara där en liten stund. Att jag inte skulle bli sen. jag menar hallååå 18 års fest.... Som vanligt när det gäller mig... Vad tror ni? inte kom jag hem klockan elva i alla fall. Det ska gudarna veta. Jag satte nycklarna i låset hemma, klockan fem på mogronen, lagom rund om fötterna. Jävlar va kul det va. Det va en fest många grabbar skulle ha viljat vara på. 40 styckna gäster och av dom 5 killar!
Kusinerna

Har börja upptäcka en liten förändring i vissa av mina val jag gör nu för tiden. Inte nödvändigts viss dåliga val men dock en förändring i vad jag väljer. Nu e jag åter igen tillbaka till den vanliga kommentaren jag har i huvudet.
Gammalt eller nytt?!

Även mitt lilla motto rullade i huvudet... Ångra inget du gjort dra lärdom av det!  Vilket jag gör... Som jag sa, mina nya val är kanske inte så dåliga ändå.... Eller?

Maddemaddis


Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0