Sista dagen innan de är dags att återvända

2009-04-07 @ 11:30:55
Sitter i solen med datorn i knät och bara njuter av solen och värmen. Va i går i skogås och träffade alex och hennes familj. Underbar familj hon har!!

Vi satt i solen och snackade en massa skit om allt och inget alls..
Satt inte länge i solen men ändå han jag få en ordentlig rand... Nu jävlar ska här pressas.. Ska fan bli brun denna sommar. 


Träffade Tobbe och hans lilla familj lite senare också. Hans dotter Linnea är riktigt sött nu..
Jag är en sån som inte tycker bebisar e sött när dom födds, utan dom blir det när dom passerat fyra månader eller liknadne

Alla ni som är föräldrar kan klaga på mig hur mycket ni vill, men jag står för det.. En ny född ser mer ut som ett russin än något annat.

Aja det är min åsikt!!

Försökte mig på att göra en seriös middag.. vilket inte är min starka sidan. Kände mig kreativ och skulle göra en wok med kyckling och äggnudlar. Det hade blivit bra om det hade smakat något... Jag hade köpt frysta asiatiska kryddor som jag hade i.. Trodde att det skulle ge ordentligt med smak.. Men nej nej! Fick hälla på svartpeppar och salt som fan för att det i huvud taget skulle kännas nåt alls.

Jag är inte den som är den så det e klart jag åt det och det blev över till matlådor.. Ser verkligen fram emot att ätta det på jobbet *not*

Åkte över till Cammen, en snabbis, på kvällen också. Vi kollade på Jordan rättsläkaren. Älskar den serien. En bra och smart tjej det där. Lägger alltid näsan i blött för att få reda på sanningen.

ÅÅÅÅ till alla ni som inte får chansen till att sitta i solen denna underbara tisdag, vill jag bara berätta att jag känner verkligen hur energin går upp ju längre jag sitter i solen och fyller på källan!!! Sååå glad att jag inte har ett vanligt jobb som tvingar mig att sitta inne denna tisdag!!!!

Ha det bäst allihopa.
Maddemaddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0