Snart är det dags

2009-04-13 @ 01:07:21

Bilden tog jag från Davids blogg.Sitter vid datorn och kollar runt lite på alla dessa bloggar som finns. En av mina favoriter är Bielkhedens blogg. Rolig, annorlunda och äventyrlig. Han lever ett liv, som för oss andra, bara är en dröm.
Något fint att titta påDet är snart dags för honom att kliva in in i buren. Det ska bli så jävla kul att se den fighten. Jobbar då, men det kommer ej stoppa mig.
Kl: 04,00 den 18 april, så kan fan inte änns chefen, dra bort mig från tv´n.

I natt är det riktigt skönt att jobba. Sista natten och jag har rätt bra betalt pga påsken. Varmt ät det ute och alla är på bra humör. 
Pratade med pappa i dag. Han befinner sig i Tyskland på MC-träff.  Underbart. 25 grader hade det varit i dag.
Han har snart varit borta en vecka och det har bara regnat en dag. Tur för han, med tanke på att förra året under påsk-träffen snöade det för dom........

Det är snart dags för mig att börja köra också. Väntar bara på papprerna som säger att pappa får vara min handledare. Så fort dom dimper ner i brevlådan drar vi ut. Ska bara öva upp körtekniken och allt det dära så att jag kan köra upp!! Slipper som tur är teorin. Tog det lätta kortet när jag va 16 år. Ska liksom bara vissa för vägverket att jag kan hantera en tung hoj så är det klart sen....
Fast jag har en känsla av att jag kommer få träna en hel del. Har inte suttit på en hoj på 6 år!!

Maddemaddis


Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0