Trosabo

2009-04-24 @ 13:00:12
I dag är dagen D. I dag är den dagen då allt föll på plats. Just i dag hände allt jag väntat på. Och allt blev bra!!

Telefonen ringde vid 11 tiden och när jag kollade på displayen stelnade jag till..... Ett 0156 nummer. ( för er som ej vet, är det riktnummret till Trosa ) Jag kollade på telefonen i någon sekund innan jag vågade svara.
Det va Kenta från Stensund. Artikhets fraserna utbyttes som vanligt. Jag väntade med spänning.. Han lovade att han skulle ringa och meddela om jag kom in elle rinte denna vecka..... Sen sa han det. YES!!! Från och med agusti blir jag en trosabo i nästan 2 år. Jag kom in på utbildningen...

Och Helena kom oxå in. Vi ska bo i hop på skolan, 6 mil från våran kära huvudstad.
Det kunde man inte tro när vi sågs för första gången för ett år sen.
Vi började jobba på samma jobb och efter ca en månad pratade vi om vad vi ville utbilda oss till. Det vissade sig att vi hade i princip samma utbildnings drömmar. Jag tipsade om en jätte bra skola och hon hängde på jävligt snabbt. Sedan va det bara att skriva i hop en ansökning.....

Inte fan trodde jag på allvar när vi satt där på kontoret mitt i natten, att det någonsin skulle bli av.
GUD VA FEL JAG HADE!

Det är inte bara detta som gör att jag e på detta goda humör. Jag har hittat någon som ska hyra min lägenhet också.
Plus att jag har betämt mig för en motorcykel jag ska köpa. Foto kommer upp så fort jag har den i min ägo!

Allt blir sååååå bra. Mitt liv verkar ordna upp sig i alla fall!

Maddemaddis

Kommentarer
Postat av: Ryck-Lotta

Ja men... VAD ÄR DET FÖR UTBILDNING DÅ???????

Jag är ju jättenyfiken! Och ett stort GRATTIS till er båda.

2009-04-26 @ 08:11:54
Postat av: Jessica (Teamjes)

Stort grattis tjejen ...ni kommer att ha det aproligt. Dessutom kommer det inte vara så långt till mig ;)

2009-04-26 @ 20:04:29
URL: http://teamjes.blogspot.com/
Postat av: Pelle Sjöskum

Ett STORT Grattis, Välkommen i höst! Kram Pelle

2009-04-27 @ 06:13:09

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0