Dagen D

2009-08-24 @ 10:53:10
I dag är dagen D. I dag är den dag då jag ska flytta ner till trosa och in på internatet för att påbörja min resa i kundskapens tecken.
Klockan 13.00 kommer Helena hit för att packa in i bilen sen är vi redo.

Det är ju typiskt att jag ska vara sjuk. Jag som aldrig brukar vara sjuk blir det när något viktigt händer i mitt liv.  I flera dagar har jag gåt och mått lite sisådär. Och i dag va jag tungen att ta mig upp till vårdcentralen för att lämna prover så att jag får reda på vad det är för fel på mig. Som tur är att läkaren sa att jag kunde flytta ner om jag är överdriven med min hygien. Vad jag än gör ska jag tvätta händerna.

I lördags så låg jag på soffan hela dagen för att hämta krafter inför kvällens partyn. Först va det grillfest hos Martin och alla kollegor. Hur gott som hällst. Och hur kul som hällst. 

Sen på natten drog jag till PostLinda och hälsade på hennes kräftskiva. Där träffade jag fler från jobbet.

Jag hade inte råd att ta taxi hem så jag sov över. Och vart gjorde jag det tror ni?? Jo i Johnnys bil. Han hade bäddat ner och lagt ut en madrass. Jag fick inte många timmars sömn alls. Fast tydligen hade jag under dom få timmars sömn lyckats föra så mycket oväsen att jag höll både Linda och Johnny vaken.... Vadå.. jag va ju sjuk ju!

Gårdagen gick åt att ligga på soffan och försöka samla krafter.

Nu orkar jag inte skriva mer. skriver mer senare i dag, jag lovar. Ska hämta min kamera hos Micke oxå så ni får se hur fin jag va i lördags :-)

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0