Fest på landet

2009-08-30 @ 10:51:30
Raila fyllde ju 50 för ett par månader sen men festen i hennes ära va i går.
Fler från mitt gammla jobb skulle mötas upp vid satoil och sedan åka i samlad trupp till byggdegården som det va i.
Det kändes så konstigt att stå där med dom människorna igen. Dom tillhör på något sätt det förflutna nu.. Dom va lika dana nu som då och jag togs emot med öppna armar.



När vi va på plats plockade vi fram packetet och blommorna.
Raila blev så glad att hon för en gång skulle blev mållös!

Festen va väl okej. Kanske inte vad jag hade väntat mig men bra ändå. Jag hade tur att en gammal kollega Johan va nykter och skulle kör hem till uppsala. Mitt hus ligger ju påvägen hem för honom... Kvällen blev rätt tidig. Jag tog mig ut på altanen där det stog en säng och väntade på mig när jag kom hem... Sen vet jag inte mer, för jag somnade där!

Sängen är min brors, som han har ställt där tillfälligt. Den såg så skön ut att jag va tvungen att testa den.
Skönt som fan och sova ute i friska luften måste jag säga. Det är något jag kommer göra flera gånger.

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0