Godtrogen

2009-08-19 @ 12:58:24
Gårdagen gick förbi i snällhetens tecken.

Jag vaknade i går och va rastlös som fan. Jag skulle träffa Bea på en fika sedan skulle vi vidare till Jenny för att träffa mina underbara grabbar och så skulle Bea få en massa babykläder av Jenny. 

Innan vi åkte dit skulle blöjorna bytas på Theodor och jag skulle va snäll och hjälpa till. Medans Bea pratar i telefonen påbörjar jag blöjbytandet. Jag tar av blöjan och vänder mig om för att kasta den i soptunnan.
- Vad känner jag då? Jo. något varmt dropande på min fot. HELVETE ungen hade pissat på mig!
Jävla tur att det inte är så mycket som kommer ut från den lila kroppen! OCH ATT HAN E SÅ OTROLIGT SÖT!
Bea bad om ursäkt och jag sa att allt va ok. Det va ju inte hennes fel att hennes son kissat på mig. Aja vi åker i väg till jenny fortsätter våran planering för dagen.

Efter va det dags för mig att bege mig till PostLinda för att fixa min tumme som jag råkade slå av på fyllan i lördags. Det blev inte bara en ny tumme utan en nya nagel även på långfingret plus att jag fick en ny målning på naglarna också.
Jätte ballt!
Fina??
Under tiden vi gjorde ( eller snarare Linda gjorde ) mina naglar så gjorde vi som man alltid gör när man gör något tjejigt. Vi snackade en massa skit om allt och inget alls.
Psyksnack behövs ibland för att själven ska få ro!
Tillslut insåg vi att vi båda va hungriga. Vi tog varsin bil ner till Huddinge och Oleary´s.

Vad tar Linda på sig när vi ska åka??
Kommer ni i håg Fila skorna man hade i slutet av mellanstadiet, början av högstadiet?
Tänk hårt nu... Klart ni kommer i håg dom. Sköna som fan va dom men är man det minsta intresserad av mode slutade man att använda dom där någon stanns i början av högstadiet...

I alla fall.. det va såna som Postis tar på sig.. Jag bara gapade.. Sen slog det mig. Kvinnan jobbade i baffalo-skor fram till för en månad sen eller så, så det borde inte förvåna mig.

Det är faktis det första jag såg hos Linda. Hennes Baffaloskor. Svarta för visso men dom går inte att missa. Och självklart hennes pigga leende på morgonen. Det kräffs fan en stark och självsäker kvinna att gå med såna skor på jobbet. Speciellt när vi jobbar ( jag jobbade ) med det vi gör.

Sen måste jag tilllägga att Linda faktist passar i skona. ( även fast dom e omodärna sen flera år tillbaka )

Tur att vi alla har en egen vilja för hur skulle världen se ut om alla hade samma smak och tycke om allt.
Tråkig som fan!

Nu kom jag bort från ämnet.. Tillbaka till gårdagen.

På resturangen pratade vi på och tiden bara flög i väg.
Trotts att jag fick in fel saker och en liten insedent med Linda och hennes läsk så tyckte jag att det va en riktigt rolig kväll. 
Återigen fick jag höra en ursäkt och eftersom jag va på sånt bra humör så gjorde det så klart inget att jag fick läsk över hela min mat.

Åkte förbi cissi en snabbis på vägen hem. Vi planerade inför våran kväll vid långsjön vi ska ha. Jag ska fiska kräftor för första gången i mitt liv.
Kan ni fatta att jag ska fiska kräftor?? Det kan knappt jag göra.

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0