Huddinge kyrka

2009-08-29 @ 16:08:03
Gick upp vid halv nio för att hinna duscha och så, innan Cammen skulle komma. Hennes hår skulle lockas och mitt plattas.
När jag fortfarande är i gång med lockandet slänger Cammen ut sig...
Vi måste åka om 10 min..... Va fan! 
Där stog jag i leggins och en bh. Håret halv plattat och inge smink... Då fick jag eld i baken. Jag kör, va det enda jag sa när vi satte oss i bilen. Vi han till dopet i tid. Lite innan till och med!

Det va sååååååå fint. Gudmor Helena bar fram Theodor med gudfar bredvid sig. Bea och Bengan kom efter. efter dom kom två par till... Tydligen döper man inte sitt barn själv utan det är vanligt med att flera barn döps samtidigt. Aja det spelar ju ingen roll.

Självklart när man är i kyrkan ska man sjunga psalmer och detta va ju inte ännorlunda häller.
Jag lossas att jag sjunger med boken i handen
Cammen och Cissi gör samma sak. dom ser ljupt konsentrerade ut....

När allt va klart väntades det fika i lokalen som ligger bredvid kyrkan. Jag som har börjat mitt nya liv sa till mig själv att i dag fick jag faktist fuska. Jag kan ju inte hålla mig borta från alla bullar och kakor och bakelser och det... funkar inte så!!

Sagt och gjort. Hur gott som hällst!

Tack Bea och Bengan för fikat. Dom där som såg ut som konstiga kakor va nog min favorit denna gång!
jag och Theodor när vi fikat klart
En massa pressenter fick lille Theodor.
Av mig, Cissi och Cammen fick han pengar insatt på ett konto som han får tillgång till när han är 18 år. Sen kommer vi fortsätta sätta in pengar varje år. Det kommer nog ligga endel pengar där när han har kommit upp i åldern.

Nu ska jag göra mig redo för fest i kväll! Järna here I come!

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0