Ledig i snart en månad

2009-08-20 @ 22:17:30

Har varit ledig i snart en månad nu och jag kände i dag att jag måste syselsätta mig snart.
Tur att skolan snart börjar!
ÄR SÅ RASTLÖS!!
Att inte ha något att göra gör att man börjar fundera. Jag har kommit fram till några saker.

Ett: Jag saknar jobbet
Två: Mitt liv behöver verkligen en förändring! Tur att jag ska göra något åt det på måndag.
Tre: Jag har världens underbaraste föräldrar
Fyra: Även fast jag känner en tomhet nu, så kommer det bli värre när jag inte har mina käraste vänner nära mig!

Ny människor kommer komma in i mitt liv, men inget kan ersätta dom jag har här hemma!



Önskar änskar önskar önskar

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0