I dag blir det party

2009-12-12 @ 11:45:43
I dag är det party för min kusin Johanna som fyller 20 år i morgon. Kommer bli riktigt roligt. Innan det är dags att ta på sig pallterna och dra ett ansikte över sig så ska jag förbi skärholmen. Ska se om jag hittar några julklappar till några i min närhet. Får se vad man får för låsas pengar. Fy fan, det här med att inte ha pengar börjar kännas. Jag kan inte köpa det jag vill till mina vänner eller till mig själv.

Bara tanken på att gå in i ett centrum igen gör mig nervös. Hur ska jag hålla mig från att handla till mig själv. Hur ska jag kunna tygla mina inpulser och känslor. I dag kommer bli en prövning för mig. Jag ska lyckas gå i centrumet och bara handla något litet. Det är tur stt jag och tjejerna inte handlar till varandra längre och att jag och min bror inte häller ska göra det. Jag hade inte haft råd med det i alla fall. 

Folk tror att jag skämtar när jag säger att jag mår dåligt över att inte kunna handla när jag är bland affärer. Dom skulle bara veta hur fel dom har.

Nä nu ska jag bege mig in i frestelsens centrum.

Hoppas alla får en bra lördag.

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0