Julen lider mot sitt slut.

2009-12-27 @ 08:57:23
Nu har julen varit här och tomten kom och gick. Jag fick en massa fina saker. Fick du?

Den 25 dec. va den herliga party dagen. Jag va på fest i Fruängen med en massa glada människor. Man kan väl säga att jag va lätt förfriskad;-)
Jag såg i telefonen att jag ringt en massa människor klockan tre på natten.
Jaha. Undra om jag måste ringa och be om ursäkt till någon?!

Nä så farligt tror jag inte det är. :-)
I går va jag redo för att slappa men så blev det inte den första hälften av dygnets timmar. Jag hade nämligen lovat min kära moster att göra naglar på henne. Hon med familj skulle på kryssning och hon hade tänkt ha fina händer inför denna resa.

Tur att jag tycker det e lite roligt med naglar och det :-)

Sen va det dags att åka förbi Jenny och mina underbara kusinbarn. Dom är alltid lika söta :-)
På kvällen va mormor förbi på middag och film. Mysigt som bara den!

I dag är det dags att jobba sig lite. På gammla gammla jobbet :-)

Det e jätte kul att komma in igen och gästspela lite då och då. Funderar på och kolla om dom har fasta helgextra tjänster. Något somjag behöver från januarie!

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0