Julfest och snökaos

2009-12-17 @ 11:22:40
I går va en riktigt rolig dag. Efter att vi stor städat uppgångarna och rummen så va det dags för julfest och avslutningsmiddag med mera. Julbuffen va jätte god. ( jag hoppas på rester idag ) Och gottebordet va smaskens. det va så där så att man åt tills man måde illa. :-)

jag somnade tidigt i går efter som jag inte har måt så bra dom senaste dagarna. Röster har sviktat och lungorna har känts lite tunga. I dag har jag knappt någon röst alls. Men men. Va gör det om hundra år :-)

I dag va det sovmorgon. Skulle börja skolan kl: 10,00 vilket menades att frukosten serverades kl: 09,00.
Så besviken blev jag när jag upptäckte att det inte fans någon julgrött till frukost. Och inte häller fanns det nykokta ägg. Och det som är torsdag och allt. Morgonen började ju bra och jag blev grinig som fan. Men det övergick till ett bra humör när jag 10 min senare fick veta att skolan va inställd. Inga lektioner på hela dagen på gund av snöstormen som va utanför fönstret.

Det har snöat så mycket i natt att vägen ut hit till skolan knappt syns. Helt sjukt. Snön e rolig men ändå farlig!

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0