Bra gjort

2009-02-01 @ 20:21:20


Min bror och hans tjej har skaffat sig två katter. Roger och Gösta...... Dom kunde inte ha hittat bättre namn ( eller nåt )  Det e rätt kul faktist. Trode aldrig att håkan skulle köpa katt.
Dom gjorde något som jag tycker är jätte bra. Dom tog katter från ett katthem. Det finns så mycket katter som inte har ett hem. Katter som folk bara lämnat efter sig. Katter har lättare att byta miljö än vad hundar har. jag tycker alla borde göra som Håkan och Helene. På det sättet skulle många djur i Sverige överleva och mindre lidande skulle uppstå.

Dagens inlägg tillägnar jag Håkan och Helene för att dom gjorde en god järning. Bra gjort av er!!


Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0