David Bielkheden

2009-02-24 @ 03:01:04
Va inne på David Bielkhedens blogg precis. Han är ( enligt min mening ) guds gåva till kvinnorna och min idol.

Jag vet, Jag vet jag tycker om en viss sorts män. Och David är verkligen min typ av man.

Jag har hört mig för lite och har kommit till att David är en riktigt go nalle björn. Eller kanske inte en nalle björn, men han ska vara underbart snäll i alla fall. En av mina vänners pojkvänner är uppvuxen med David. Det låter långsökt men jag håller mitt hopp uppe på att jag en dag ska se honom.

Nu vet jag hur jag fungerar... Skulle jag verkligen se honom skulle jag inte våga säga ett smak. Men men drömma får man ju göra.

Han är inte bara så hunkig, han är en otroligt bra fighter också. Och det gör ju saker mycket bättre....


18 april går han en fight för UFC. Då ska jag sitta klistrad framför tv´n och heja som aldrig förr......


Kommentarer
Postat av: Monika okq8

Va inte han stammis på macken förut?!

2009-02-24 @ 10:39:28
Postat av: Madde

när då? kommer jag inte i håg. Det e förvisso möjlgt.

2009-02-24 @ 16:23:46
URL: http://maddemaddis.blogg.se/
Postat av: Monika

Det måste ha vart under perioden du jobbade oxå...

Är det han jag tror det är va han inne på macken för typ 3 månader sen. Jag sa att det va längesen han va inne, då sa han att han hade vart i brasilien en längre period o "jobbat" med fighting!

Ser ut som han!

2009-02-25 @ 01:17:38
Postat av: Madde

då e det han. Tyckte jag kände igen honom.

2009-02-25 @ 01:26:21
URL: http://maddemaddis.blogg.se/

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0