Förråds djungeln!!!!!

2009-02-18 @ 11:00:38
Jag och min vän ( snart mamma ) Bea satt hos en av våra barndomsvänner Cammen och snackade lite om att man har sååååååå mycket grejer man aldrig använder. Jag har tillexempel 5 st flyttlådor i källaren sen jag flyttade hit. Kommer ju aldrig använda det som ligger där ( vet inte äns vad det är som ligger där ).

I alla fall så sa Bea att hon funderat på att stå på loppis en dag och sälja bort lite skit. Jag ( som inte är så svårflörtad ) hängde på direkt. Cammen skulle fundera lite ( hon visste ej om hon hade en massa skit kvar eller om hon kastat det ). Senare bestämde hon sig att hon ville vara med.  Sagt och gjort, dom två gick in och beställde bord på vårbergs loppmarknad ( den som låg i skärholmen tidigare ): Två bord beställde blev det. Vi har massor av skit som ska bort.

Det är i alla fall pga detta som jag nu ska stål sätta mig för att bege mig in i djungeln i mitt förråd. Det kommer ta ett tag men det kommer vara värt det.
Tänk er
... Vårgar jag drömma....... Ett förråd som jag kan in i, med plats för saker som jag faktist vill ha.

Helt sjukt faktist.
Jag bor själv i en 2á på 57 kvm och jag har fyllt varenda kvadratmeter. Hur en kille ska få plats här i framtiden vet jag inte.. Han kanske ( om han är snäll ) kan få en hylla i badrummet och en låda i sovrumsbyrån....

Ha det bäst nu allihoppa. Håll tummarna att jag kommer tillbaka levande utan bestående men från förrådsdjungeln.


Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0