Helvetes jävla väckarklocka!!!!!!!

2009-02-25 @ 17:05:57
Jag slutade jobbet i morse kl 06.00 och åkte hem för att sova en timme. Jag skulle ställa väckarklockan på 07.30 så att jag inte skulle missa min STORA idol, David Bielkheden, på tv. Men det e klart att jag  ( som vanligt ) ska ställa till det för mig. Jag ställer SJÄLVKLART väckarklockan på fel tid. När klockan ringde så hoppade jag upp ur sängen och när jag var halv vägs ut i vardagsrummet kollade jag på klockan.

FAN I HELVETES JÄVLA SKIT !!!!

Klockan var 08.30 och jag hade missat hela programet. Gissa om jag va arg. Inget kul sätt att vakna upp på.
Aja vad skulle jag göra. Jag gick och la mig igen. Klockan 11.00 var det dags att sätta fart igen. Cissi vänta på mig. I dag va dagen då vi skulle gå i en runda i olika inredningsbutiker. Cissi flyttar om en månad och hon behöver allt.

Och eftersom hon va snälla nog att hjälpa mig med allt när jag flyttade så är det inte mer än rätt att jag gör samma sak till henne.
Det va så otroligt bra också att i dag va första dagen på bokrean... Yes!! Som den shopoholik jag är, så skrek hela mitt innre att jag va tvungen att handla något. Sagt och gjort. Det blev några nya kokböcker.
 
Jag ska äntligen lära mig att laga mat.


Där efter hittade jag Alex födelsedags pressent. Jag har funderat som fan vad hon skulle få och nu är det äntligen klart. Lite sent, men vad ska man göra när jag inte hade pengar för änns nu.

Nu till min lilla tiger här hemma... Han har kommit på något nytt att göra när mamma Madde sover... Det e ju assss kul att leka med toalettpappret. När jag kom upp i morse så låg det papper i hela badrummet och den nya pappersrullen hängde i revor från sin plats. jaha... GUD VA KUL DET ÄR ATT HA KATT!! 

Tur att han e så sött annars hade han nog inte ha överlevt morgonen. Jag va ju inte på det bästa humöret redan innan pga min väckarklocka insident.


Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0