ÖL ÖL ÖL

2009-02-27 @ 18:47:03
Kom precis hem från extra jobbet. Sitter i uniformen och skriver på bloggen. Har inte orkat byta om än. Ska sätta på ugnen och göra mig en god ugns korv med makaroner.
Under tiden den står i ugnen ska jag hoppa in i duschen ( eller inte hoppa gå in i.. ja ni fattar ). Sedan ska jag göra i ordning mig.

Ska ut med Cissi och Helena till Melles.  E inte på humör för att festa så det blir jeans och en t-tröja. I morgon där emot blir det praty hela natten.

Men ååååå vad gott det ska bli med en öl...

Ha en underbar kväll allihopa. Det ska jag ha.

Puss och kram och nyp på stjärten.....

Kommentarer
Postat av: Linda M

Jaså ska du ut och partaja ikväll då?? Vart ska du nånstans? Jag blir hemma, månadens "bidrag" från Storebror Företaget var inte nån höjdare.

Men jag har sprit hemma i skåpet, så mej äre inge synd om. :P



KRAM

2009-02-28 @ 14:31:08
URL: http://vassaklor.blogspot.com

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0