Alla tittade när jag satt där

2009-02-28 @ 13:03:46
Åkte till Melles i går med Cissi. Helena skulle ha kommit men hon orkade inte ta sig ur soffan. Det e ok. Alla har ju sådana dagar i bland.
Innan det va dags att åka så tog jag det riktigt lugnt. Va hemma och myste lite med Svenne. Självklart glömmer jag bort tiden och jag blir tvungen att ta en taxi för att hinna ner till Huddinge till kl 22.00. Det va då vi hade bestämt att vi skulle ses. När jag sitter i taxin ringer Cissi. Hennes buss va fösenad så hon hade inte äns kommit ifrån Segeltorp än.... Fan oxå.

Där stog jag helt själv och det va kallt. Jag bestämde mig för att gå in så länge och vänta HELT SJÄLV.

Asså fatta hur pinsamt att gå in en på krog helt själv. Utan en vän. Ingen att prata med. Ingen att titta på förstående... Fan till och med vakterna i dörren tittade på mig konstigt.

Jag va tvungen att prata i telefonen hela tiden för att folk skulle se att jag faktist inte är så pass mobbad att ja inte har några vänner alls.... Tllslut kom cissi och jag kunde slappna av igen... *pju*

Vi satt och drack redbull jäger hela kvällen. Konstigt folk för hela slanten på Melles. Tur att jag och Cissi kan umgås själva. Annars hade vi fåt problem i går.  Jag glömde bort och ta den där ölen som jag ville ha tidigare. Det blev lite starkare grejer än så.

På tal om Cissi. Hennes vecka har varit mer än konstig. Jag tror en stor del av hennes förflutna har sökt upp henne den här veckan. Det har varit det enna extet till det andra. Och i går kväll tog priset. Då skusade hennes STORA kärlek hem oss. Han va som han alltid varit, snäll, tyst och lite konstig.

Hennes aoura måste ha smittat av sig på mig. För där satt jag på Melles, Cissi va och rökte, och jag höll på med mobilen. Då såg jag mitt "ex" nr i telefonboken ( eller Ex och Ex en kille jag dejtade för ett par år sen ) I alla fall.... Vad gör jag?! jag skickar i väg ett sms. Skrev inget dumt eller så, men ändå inte bra alls. När jag vaknade i morse hade jag fåt ett svar.  Tur att både mitt och hans var ett artikhets sms. För annars hade jag fåt ångra det.

Kommentarer
Postat av: Linda M

Hehe, ensam på Melles you say? Om jag bara visste var i centrum det låg (är det vid stationen eller det som numera är Oleary´s?) så hade jag kunnat komma och sällskapat med dej ett tag, hade du sluppit känna dej som en utböling. :P



Vare kul på Riddarholmen?

Är huvet trångt idag? :P

2009-03-01 @ 15:53:50
URL: http://vassaklor.blogspot.com

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0