Vilken fest det blev i går!!!

2009-02-20 @ 14:16:49
Va ute i går med Cissi och Helena. Det va rikigt kul. Det va länge sen jag dansade så mycket och skrattade så högt. Golden hits en torsdag.... YES!!!

Det enda som va dåligt va att det inte fanns en enda snygg grabb på hela stället. FAANNNNNN!!!


Va inne i stan med Alex först på dagen. Kollade i lite butiker och fikade. Riktigt fina saker det finns i affärerna nu. Önskar jag hade mass viss med pengar att spendera.

I kväll väntar åter igen arbetsbilen på mig. Vill verkligen inte sätta mig i den i dag. Skulle mycket hällre vilja sitta hemma och kolla på tv och äta glass ( Ben and Jerry ) mmmmmm


Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0