Biljard kväll

2009-01-20 @ 00:44:46
Har varit ute med en kille och spelat biljard. Kvällen va bra, biljarden kul, men det gick så där... Vann 1 förlorade 3 matcher... Attans

Kul var det i alla fall.

Innan jag skulle åka in till stan för att möta honom va jag så nervös. Bytte kläder tre gånger och underkläder två gånger.  Konstigt hur man blir när man är osäker på hur en speciel situation ska sluta. Eller om man är osäker i huvudtaget på själva situationen i sig.
Till slut bestämde jag mig i alla fall för det första klädes plagget och jag han bytta om i tid också. Jag vet hur killar  tänker när dom hör sånt där "dravel"- "Orka hålla på. Fattar inte hur tjejer kan ta så lång tid på sig. det e ju bara att klä på sig det som passar i hop."
Men för oss tjejer ( för dom flesta i alla fall ) så är det en stor grej. Vi vill inte åka hemmifrån och ångra oss sen. 

Plus att det faktist är så att man inte bara är snygg för killen man träffar, man e det för tjejerna i närheten oxå. Om man har på sig några jeans som sitter dåligt och tjejen bredvid har på sig ett par som sitter perfekt, så mår man ju dåligt till slut. Eller när man målar naglarna finna, vem märker det? Tjejen man pratar med på en fest eller killen man kommer till festen med?? Svar: Tjejen. Killen har säkert inte äns märkt att du har ny målade rosa naglar utan han tänker på något helt annat.
 
Tillbaka till det jag höll på att berätta: När jag väl satt på tuben in mot stan så kunde jag inte bara sitta där utan att ha något att gör. Så jag började ringa några av tjejerna. Till sluta va jag framme och det var dags att plocka fram sina biljard tallanger ( vilket inte är mycket ). Det känns bra att ha tjejerna att luta sig mot när man behöver det.

Slutet gott allting gott.

Jag och killen ska ses igen. Ska bli kul och se hur det blir.

Fortsättning följer.................

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0