Ex. jobbet

2009-01-11 @ 23:03:19
Kom tillbaka till gamla jobbet igen efter nästan ett år. Satte mig vid datorn med dom tre skärmarna och loggade in. Efter 5 min va allt tillbaka och det kändes som om jag bara varit borta i max en månad.
Allt va som vanligt ( med vissa förändringar med kunder mm ).

När jag lämnade det här stället tänkte jag, att jag en dag kommer komma tillbaka, att jag aldrig skulle hitta ett jobb som kunde mäta sig med detta. Att jag aldrig skulle få så bra kollegor som jag hade här. Men nu när jag är tillbaka så måste jag säga.

Fan, vad jag älska mitt nuvarande jobb. Kollegorna på JM är underbara, men grabbarna på mitt nuvarande jobb är även dom underbara. Här måste man vara stilla hela tiden och det finns inte så mycket utrymme att bli av med all överskotts energi jag har.. Jag kan lätt bli rastlöss.

När jag jobbade heltid på JM va det inga problem. Då va jag ju van vid att sitta still, men nu e det annorlunda. Nu rör jag på mig mer och kan få utlopp för mina humör svängningar som krypper sig på titt som tätt.

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0