Hagsätra C

2009-01-21 @ 15:22:06
Jag har bott i Hagsätra i lite över två år nu och jag har aldrig gåt runt i centrumet för att kolla vad som finns. I går upptäckte jag ( med lite hjälp från Richard )  att det finns en videobutik och en bra lunchresturang.  Och jag som har åkt runt upp till Högdalen eller Älvsjö för att hyra film.    ONÖDIGT!!!

Jag tror jag måste gå ett varv i mina egna kvatter för att lära känna området lite.

Kollade på den nya Arkiv X filmen. Den va bra, men om jag ska vara ärlig så var det inte riktigt en Arkiv X film. Den hade varit bra utan Scully och Mulder.

Den va inte  läskig eller övernatulig. Okej det fans ett "medium" , någon som såg synder. Men mer än så fans det inte.
Så den va bra men den kunde ha varit något annat än en Akriv X film.


Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0