Tjejer kan också sticka kniven i ryggen!!

2009-01-05 @ 15:30:40

Jag vet att jag för några inlägg sen klagade på killar Men om sanningen ska fram så kan tjejer vara såååå mycket värre.

Jag menar: om en tjej är otrogen, så är det värsta hon kan göra, att vara det hemma hos killen i hans säng, när han ligger och sover på soffan. Med en av hans vänner.......

Hur fan tänker tjejen? eller snarare vad tänker hon med? Det kan ju inte vara huvudet och en kuk har hon inte... Är en tjej så desperat efter närhet, att hon måste ha en kille varje sekund i vaket tillstånd?! Går det inte och vänta tills morgonen efter eller VÄCKA sin egen man.

Har man ingen skam i kroppen????

Helt sjukt.

Aja det är tur att det fins fler fiskar i sjön. Eller vad man nu säger....


Jag har aldrig riktigt förståt mig på folk som är otrogna.  Jag menar om man vill vara med olika partners vid olika tillfällern eller samtidigt så borde man föredra att vara singel.
Om man känner att man enbart vill ha sin pojkvän/ flickvän så är det rätt att ha ett förhållande. Svårare än så är det inte. Är man otrogen ska man inte ha ett förhållande.

Jag vet att det är flera runt om kring mig som resonerar annolunda och jag respekterar det. Ett argument jag har hört är "jag behövde närhet. Han e ju aldrig hemma. Det verkar inte som om han bryr sig" Då kan jag förstå att man funderar och tittar på något annat, men faktum kvarstår, om man är otrogen så har det gåt för långt. Har folk glömt bort hur det är att kommunisera med varandra.

Jag vet att det är svårt och det jag skriver kan, för vissa, låta hårt. Om en kille bor långt bort eller om han är sjuk. Min filosofi är. Om man faktist gör det så är ett förhållande dömd till att misslyckas.
Att ha tankar är inget fel. Det har alla. Det är ett sätt att fly verkligheten. Ett förhållande är inget som bara överlever, båda parterna måste kämpa för att lågan inte ska slockna.

Nu e inte jag den bästa på att kommunisera med det andra könet, när det handlar om känslor. Men det e också därför jag fortfarande är singel. Tråkigt nog.


Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0