Kriminellt.com

2009-01-21 @ 16:11:39
Va inne på ansiktsboken nyss och kollade runt lite. Hittade en grupp som heter "kriminellt .com idioter skall hängas ut." Jag gick in på hemsidan den va länkad till och jag måste säga en sak. ASSSSS BRA SIDA.

Vet inte vad ni tycker, men jag tycker att det enda som är väre än våltäksmän är pedofiler. Och på denna sida lägger dom ut domar mm gällande sådana fall. Lägger upp namn adress och vad dom är dömda för. Det är lätt att hitta vad man söker efter och i vilket område.

För någon som inte är så van att orgentera sig fram i olika hemsidor så är denna sida att rekomendera. Det va inga problem alls. Lätt att förstå och lätt att använda..

Fem plus av fem möjliga

http://www.kriminellt.com/

Kommentarer
Postat av: Anonym

En kanonbra sida tycker jag. Man har ju blivit lite nojjig efter att Loke kom. Efter gårdagens nyheter om galningen i Belgien så vill jag ha en total lagändring. Det är vidrigt vad vi accepterar igentligen. Både i Sverige och i övriga världen :(

2009-01-25 @ 13:24:48

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0