2 Nätter kvar

2009-07-22 @ 14:01:33
Nu är det bara två sköna arbetsnätter kvar tills SEMESTER!

Underbart!
Natten som gick va jätte konstig på ett bra sett. Allt flött på sä jävla bra att jag va klar ovanligt tidigt. En sån natt när trafiklyserna ändrade till grönt när man kommer i närheten. Alla bilar flyttade på sig när jag kom på vägen. Inga problem på kunderna och allt va lugnt och tyst!
Fick till och med sitta och vänta för att få påbörja en låsning!

Sedan va en öppning tidigarelagt så jag ringde GL och fick tilllåtelse att åka hem tidigare. Låg och sov i sängen en timme tidigare än vanligt!

Riktigt skönt!
Ett och ett halvt år på jobbet och det händer nu när jag ska sluta. YES!

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0