Fika med a-lagarna

2009-07-15 @ 01:44:16
Vad kan jag säga om denna gågna dag???

Va hemma från jobbet i dag också. Lika bra så att jag inte blir av med rösten igen. Och tur va det.. Att jag stannade hemma asså..... Det va nämligen så att jag va och träffde en tjejkompis från Danmark, i Södertälje. Vi har inte setts på två år. Vi träffades då i Thailand och tränade i hop...

Tiden bara flög i väg. As kul att träffa henne igen. Fast nu känns det i halsen.

Det va vi två och alla A-lager i Södertälje. Fy fan.. men men det gick lika bra att fika på en pub som på ett fik.

På hennes födelsedag i Thailand
Jag och Hedie för två år sen..... Såg lite annorlunda ut då!!
jag och hedie

Måste sova nu om jag ska orka med morgondagen också. får se vad den har att bjuda på.

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0