Första steget taget

2009-07-04 @ 03:53:57
Då va första steget taget mot min förvandling till en tvätt äkta mc-brud.
Jag har gått och blivit medlem i en mc-klubb för tjejer på nätet.
Asså jag är inte meddlem i klubben utan bara deras forum och grejer. Får se hur det utvecklar sig. Kankse jag får gå med i klubben tids nog.

Jag lovar att uppdatera er på bloggen om jag blir det.

Jag sitter just nu på jobbet och skriver på datorn. Och min telefon pipper till med gämna mellanrum. Det är inte kul att läsa att andra har en rolig fredag medans jag får arbete så hårt att sveten rinner... Eller det gör den ändå i denna värme ... Men i alla fall!! Cissi verkar ha jätte kul på festen hon är på och Linda har såååå mysigt hemma. Va fan är det ingen som tänker på mig!

Eller det gör dom ju, eftersom dom messar just mig. Aja jag får trösta mig med att jag snart är ledig och har semester.

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0