Katthelvetet

2009-07-11 @ 16:39:09

Fan oxå!!

Mamma och pappa kommer hem snart och jag har inte kört ner bilen.  Hade tänk köra ner den nu men hittar inte nycklarna.. Jag vet att jag har dom hemma. Jag körde ju upp den det sista jag gjorde... Jag la nycklarna på stolen och......... Sedan är dom borta.

Ser nu hur lömst han ser ut....
Svenne är graranterat den skyldige. Han har säkert hoppat upp, lömsk som katter är, och tänk haha nu ska jag ta dom här svarta stora sakerna och göma dom.. För det är säkert något väldigt roligt att göra.

Och nu sitter jag här och försöker förbrilt få tag i Håkan ( min stora lilebror ) för att fråga om det finns några extra nycklar. Mamma och pappa är ingen ide att ringa och fråga.. dom sitter ju på hojarna nu och kan ej svara i nallarna alls.

Nä nu måste jag leta vidare. Det fins inte bara ett litet gömställe i denna 185 kvm gammla villan.

Tänkte oxå meddela att mina lungor känns lite bättre i dag. Tog host medecin innan jag gick och la mig och det verkar ha hjälpt lite...

Madde maddis


Kommentarer
Postat av: Sanna

Måste definitivt vara katten, min katt busade med bankdosan hemma hos mamma förut, hon hittade den på fönsterbrädan.. Har du kollat där?

2009-07-12 @ 06:32:29

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0