Mc-tur!

2009-07-18 @ 18:57:39

Vaknade i morrse och ville döda väckarklockan. Fy fan varför ställer man en väckarklocka en lördag???

Helvete!! Jag satte mig spikrakt upp i sängen. I dag skulle jag ju i väg med hojen.

Upp fort som fan och drack en kopp kaffe. Satte på mig stället och åkte i väg. Kände hur hjärta bultade och hur handsvetten kom. Jag närmade mig Rosenhill fiket och jag va såååå nervös att jag knappt kunde styra.

Parkerade hojen, köpte en kaffe och gick för att presentera mig. Då såg jag. Det va ju för fan bara grabbar. KUL!!
Jag kommer bli en stoppkloss.

Det dök upp två tjejer till innan det var dags att köra. Vi bestämde att jag och Nikita ( Alphabeast ) skulle ställa hojarna och åka bakpå några av grabbarna.

Fan va nice det va!!!

Jag går sååå igång på det här!! Jag blir helt till mig, sitter och ler och kan inte sluta!


Åkte bakom en kille. Vi låg i 140 km och vi blev omkörda.

Åkte med en annan kille och jag kände hur jag började skaka. Det blåste oerhört mycket. Kämpade för att hålla kvar huvudet typ. Fick tunnelseende och jag visste inte vart jag skulle titta. Tror jag blundade en eller två sekunder också...

När jag frågade hur fort det hade gåt efteråt fick jag svaret: 230-240 typ. Jaha!! Fan va nice!

Jag är så nöjd över att jag följde med i dag. Nu är jag helt slut i kroppen men det är det värt. Det bästa vore ju nu om man hade en kille brevid sig som man kunde dela kvällen med. Har ingen lust att göra något alls. Kolla på film och dricka jouice.

Madde maddis




Känslan att se dig gör mig varm. Försöker att inte titta men det går inte!

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0