Och vart tog solen vägen.

2009-07-06 @ 13:48:13
Vaknade i morse och bestämde mig för att ha lite skönhets vård på mig själv. Kände mig som vanligt väldigt okvinnlig efter en veckas arbete i uniform.
Cissi kom över på morgon fika. Eller lunch fika för henne. Satt och snackade lite om allt som vanligt när vi kom underfun med att vi ej visste vad vi skulle göra i kväll. Vi hade planerat att åka in till söder men vädret ser så j***a dåligt ut att vi inte vill åka in.

Sedan bestämde vi oss för att försöka anordna en spel kväll hos mig. Äta lite middag och spela lite sällskaps spel. Självklart får man ta en öl eller två också!

Så just nu är vi i full skå att fråga folk om dom vill komma över på avslappnad kväll med spel och dricka.

Får se hur detta slutar. Innan dess ska jag i alla fall ut med hojen en sväng.
Vart jag ska ta vägen vet jag inte men det ordnar sig nog!

Hoppas alla får en jätte bra vecka. Det kommer jag få. Börjar veckan med att vara ledig, sedan har jag bara två passvänder kvar.....
DÅ BÖRJAR MIN SEMESTER!

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0