Rosenhill

2009-07-16 @ 15:28:24
Vaknade i morrse av ett meddelande från Cissi. Kaffe?? Mitt svar: Ja. Kommer om 10!

Sagt och gjort. Morgon kaffe hos cissi sedan hem och fika med pappa. Pratade med Helena som va på att åka lite hoj i solen.

Friheten självGlad som jag blev hämtade jag henne nästan direkt. Ut till Rosenhill och tog åter igen en fika. Det slank även ner en glass.
Det är verkligen en befrielse att köra på landsväg.
( även fast jag inte kör i 200, utan i normala hastigheter )

Jag kan liksom koppla av och koppla bort allt det jag normalt går och tänker på. 
Såå skönt!


 :-)

I helgen ska jag ut och köra med några andra. Ska bli kul och se hur det är.
Fast jag måste erkänna att jag blir nervös av tanken. Det blir liksom lite pinsamt och chämmit.
Första gången och nytaget körkort. Men men det får gå!
Va fan. Jag har inget att förlora.
Jag behöver inte träffa dom människorna mer, om jag inte vill!

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0