Shopping galen brud

2009-07-01 @ 17:14:26
Det e klart jag pratar om mig själv! Har inte handlat ett enda sommar plagg så i dag så ville jag unna mig något. Drog in till stan med Alex för att först fota mig på vägverket och sedan inhandla lite sommar saker.

Trodde det skulle ta evigheter på vägverket när jag kom in i lokalen.
Det satt säkert 50 pers och väntade. Smarta Madde trode alla skulle fram till receptionen. HELVETE tänkte jag. Jag kommer inte hinna med något annat....
Oj vad fel jag hade. Jag gick in i en foto automat och slog in mitt person nummer. Sedan togs tre foton. Det va bara att hänga med när det väl hade startat första gången. Tre sekunder mellan varje. Aja....

Sedan ut och ta en nummer lapp. Då såg jag... YES! Dom som satt där väntade inte på att komma fram till receptionen utan dom väntade på att få skriva teorin. Fan va underbart att jag inte är en av dom tänkta jag och log åt en liten kille som stog bredvid mig och såg ut som att han skulle skita på sig vilken sekund som hälst. Han log inte tillbaka!!

Fick bara vänta i tre minuter kanske, sedan var det dags för mig att skriva min augtograf och få se på en dataskärm resultatet av mitt körkort. Det e tur att man inte vissar upp körkortet så ofta. Det finns nog ingen som blir snygg på körkortet. Eller jo  mitt föra blev rätt bra. Ser så oskyldig ut på det *ler*

Efter att en faktura stukigts in i min hand så var det dags för shoppingen.... MMMM vad jag har länktat. Har ju hållt mig borta från affärer pga att jag ej kan hantera mig själv när jag går i alla underbara butiker med alla finna saker.

Aja nog om det!

Kontentan av min dag i stan blev detta

Min dag i stan slutade med en hög av kläder!!

Allt på bilder kommer från H&M Förutom bikinin som kommer från Details. Underbar affär för oss med lite större. Finns även normal storlekar också....

Med detta följde även några underkläder med men dom tänker jag inte lägga upp här för allmän beskådning!

Inna allt detta va jag i min lägenhet för sista gången och åt en snabb frukost när jag samtidigt väntade på min HG för att överlämna nycklarna och allt!
Sista frukosten i Hagsätra! Självklart köpt på älvsjö konditori!

Nu e det klart. All ångest jag haft den senaste tiden är över...
ÄNTLIGEN kan jag slappna av!! Nu är det bara att njuta av sommaren... Jag har ju kläderna för det också!

Nä nu måste jag sluta. Ska sätta på kaffe. Cammen kommer förbi snart för att ta en fika innan jag måste till jobet.
Hon har tagit körkort i dag så hon e ute och driver lite i dag. Med all rätt. Så länge du hållt på nu så har du förkännat det!

Grattis Cammen till körkortet!

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0