Tunneltiger

2009-07-14 @ 00:47:03

Har spenderat min dag framför datorn. Sökt hotel i Amterdam och sökt på nya skinställ. Har hittat en av två.
Hotelet får vänta tills Cissi är med och bestämmer.
Stället bestämmer jag dock helt över. Men.. ( alltid detta MEN )
Men stället jag hittat ska jag beställa från en sida från Tyskland. Billiga på en massa mc-saker och det e ju alltid bra när man ska bli en fattig student. Krukset är att jag inte vill beställa det innan jag testat ett likadant här hemma i någon butik. Jag satte mig ner och ringde runt för att kolla om någon hade detta ställ hemma....
Och självklart med Maddis tur så hade INGEN det hemma. En affär hade modellen hemma men ej i dom storlekarna jag kan tänkas kunna ha.
Jaha... Vad gör jag nu. Ska maila butiken i tyskland för att kolla om det går att skicka tillbaka det om det nu inte skulle passa. Får hoppas på det svar jag vill ha. Annars får jag leta reda på en mc-butik i Amsterdam som säljer
stället och testa det där.


Efter middagen med familjen följde jag med Håkan och köpte kattmat, till hans katter, i Bromma. Värsta Zoot som finns där.  Asså ni som inte har varit där och har djur måste åka dit. Butiken är typ 150 kvm eller större och det är en massa
roliga saker.
Klart jag inte kunna hålla mig så jag handlade lite till tigern.

Jag säger ju en sak. Det märks att Håkan är min bror. Han och jag har samma problem.. Vi har båda lite problem att
hålla i pengarna när vi är i en butik...


I alla fall!!


Håkan ville komma hem med en pressent till Svenne.
hel nöjd
Gissa om den blev varmt välkommnad av tigern.. Ojojoj!

Så fort han såg den hoppade han i den. Kunde inte sluta
liksom.



 Tog en sväng med hojen till Cammen på en kaffe... Måste ju ha någon anledning till att ta ut hojen ur garaget.

Avslutade kvällen med att kolla på film med pappa. Såg Arn 2. Man blir ju helt till sig när man ser dom Svenska färgerna vajjar när dom drar ut i den sista striden.. Helt varm om hjärtat.

Blå och gul i hjärtat tills jag dör!

Aja Svensk historia får vänta tills i morgon. Ska försöka sova nu. Rösten är förövrigt tillbaka nu men har fåt en otroligt irriterande hosta..

Men men får se om jag stannar hemma i morgon också.

Madde maddis


Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0