9 Juli 2009

2009-07-09 @ 13:23:59
OJOJOJ! Vilket party det blev i går. Gick och la mig klockan 04.00 på morgonen.

Började med att grilla korv med bröd.. Värsta lyxmiddagen!!
Pierre fick vara dagens grillmästare.
Helena och Pierre

Åkte in till söder och möte upp Löf och hans vänner. Drog till den trogna Kvarnen och festade som bara den. Va på ett sånt bra humör att jag nästan flög fram.

Hittade ett toa-bås med två toaletter i. Detta tyckte vi va otroligt roligt så vi var ju tvugna att använda den hela tiden. Smart grej att göra. Går ju fortare då och som alla vet går ju tjejer alltid två på toa.




Åkte sedan hem för att fortsätta på hemma plan.

När jag tillslut somnade drömde jag sjuka drömmar och vaknade stup i kvarten.

När ajg tröttnat på att ligga där och vrida hela tiden gick jag upp och jag, Helena och Pierre drog till woken och handlade frukost...

Vilken frukost. Wokade nudlar med kykling!!

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0