Upps!!

2009-06-08 @ 13:16:02


Det va typ så jag och Helena kände oss
i natt efter att vi båda slängde ut otaliga komentarer som inte riktigt passade in. Och självklart när vi inte fattade ett skämt som alla andra på kontoret fattade. Vi pratade i telefonen tre timmar senare och diskuterade skämtet... Och då sa det klick hos mig. Jag kom på det roliga i det hela. Samtidigt kunde jag förstå varför resten av kontoret kunde fatta.. Dom är alla grabbar 

Även fast det finns risk att vissa kan känna sig illa tillmords berättar jag ändå skämtet som fick oss at fundera en extra gång.

"Vad säger två vampyr flator till varandra ? Ses om en månad!"

Madde maddis

Kommentarer
Postat av: RyckLotta

Den va´ rolig!!!

2009-06-09 @ 14:16:57

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0