En solstråle på jobbet

2009-06-13 @ 01:15:07
Jag kommer till jobbet. Förbereder det som ska förberedas och tar mig ner till arbetsbilen. Slänger in väskan och sätter mig på förarsätet. Sätter in nyckeln i tändningslåset och då... Då hör jag musiken.
Vinyl 107,5 spelades på radion. Det kan bara vara en människa som kan ha kört min bil om den kanalen är på. Jag såg i min fantasi små kuvär som flög omkring... ( Jag log ) Sedan såg jag ett brev som var skrivet till mig..
Kan ni gissa vem det va i från? Ja ni från jobbet kan nog det....

I alla fall. Det va post Linda som lämnad ett litet gulligt meddelande. Och när jag skulle skriva i körjounalen hade hon förberätt åt mig så att jag inte behövde skriva i något.. Även där fans en liten glad överraskning från denna underbara varelse som är lika glad, vild och livlig som jag.

ÅÅÅÅÅ Så vill jag ha varje dag när jag kommer till jobbet. Små överraskningar som gör att det blir lättare att börja jobba. Man blir på så bra humör. Vad som hälst kan hända under natten utan att mitt humör kommer att förstöras.

TACK LINDA! Det är din förtjänst!

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0