Mammas leksak

2009-06-08 @ 20:58:33
Fick några timmars sömn i morrse innan jg steg upp för att ordna med kartongerna. Mamma kom förbi och hämtade upp dom. Snart har jag bara några saker kvar.

Sedan åkte jag med pappa för att kolla på mammas trike. Den är klar nu. Det enda som fattas nu är lite krom-grejer. Den är jätte fin.
Finnare kommer den bli när den glänser ordentligt.



Självklart drog jag och pappa en vända med triken. Vi kunde ju inte hållla oss. Det va fan skillnad från när jag satt direkt på sladdarna som förra gången.

Och i dag fick oxå mamma testa sin hoj.
Mamma kan inte hålla leendet borta



Pappa blev ändå lite stålt när han såg mamma på sin aldeles egna hoj. ( även fast den har stödhjul )

Madde maddis

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu får ni passa er när jag ska ut med stödhjul och köra. Kommer bli toppen hoppas jag.

2009-06-10 @ 12:27:07
URL: http://maddemaddis.blogg.se/

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0