Glad midsommar

2009-06-19 @ 09:37:55
Glad midsommar allihopa!

Hoppas ni får den midsommar ni önskar. Jag hoppas på fint väder, sol, god mat, underbara vänner och självklart goda rusnings drycker :-)

Som den trogna bloggaren jag är har jag sett till att jag kan gå in och skriva även nere från Trosa. Datorn åkte med i packningen. Precis som föra året....

Ska ni göra en midsommarkrans?? Det hade jag tänkt att försöka göra... Få se hur resultatet blir!

Kankse blir jag så sött som dessa två. ( Bilde hittad på internet )


Madde maddis

Kommentarer
Postat av: RyckLotta

Ha en underbar midsommarhelg, du också, ditt glada yrväder ;-)

2009-06-20 @ 13:02:31

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0