Ja eller nej

2009-06-10 @ 06:46:27
Även denna morgon blev en bra morgon. Kom upp i tid och allt. Dock ej lika pigg och snabb.

Dagens frisyr är jag lite tveksam med. Som sagt har jag fått för mig att fläta mitt hår hela tiden. Nu va det luggen som fick bli utsatt.
Vet inte riktigt vad jag tycker

Jag vet inte vad jag tycker. Vad tycker ni? Ska snart hoppa i bilen med mina tre kollegor. Ska fråga dom oxå. Helena kommer i alla fall vara ärlig grabbarna vet jag inte om dom vågar säga vad dom tycker.




Om du bara visste. När jag e kall e du varm och när jag är varm är du kall. Varför är det så?

Madde maddis

Kommentarer
Postat av: Jess

Det var jätte fint Maddis! :)

2009-06-10 @ 20:24:40

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0