Jag får fortsätta arbeta!

2009-06-11 @ 18:28:42
Full pott blev det på skrivningen. Och det va inte för att jag har pluggat. Det enda jag skrev ner var det jag skrev till Helena under lektionen.
Vad kan jag säga.... vi hade mycket att prata om!
Hälften av klottret kastade vi i Kista.

Denna skrivning menas att jag får fortsätta jobba i fyra år till med det jag gör. ÅÅÅ vilken tur jag har.

I slutet av dagen fick vi intyg på kursen och en pärm. I bilen hem va jag så flamsig så jag tror jag skrattade åt allt som sas. Helt slut i skallen.
Det tar på krafterna att konsentrera sig i tre dagar när man inte är van.

Dagens frysyr fick bli en utsläppt med luggen uppsatt med hår nålar.

Orkade inte göra något annat i morse.

Började kursen med att vara som en virvelvind och avslutade kursen med att vara som en struts. Stoppa huvudet i sanden.

Varför undrar ni då?? Asså varför jag stoppade huvudet i sanden....
Jo! eller man kan säga att jag gjorde det till hälften eller nåt.

Jag gjorde nämligen något jag aldrig gjort förut. Vad jag gjorde berättar jag senare. Jag väntar till efter jag fåt något sorts resultat.
Men jag kan däremot säga att hade det inte varit för herr Ågren hade det nog aldrig hänt.

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0