Ledig en natt till

2009-06-22 @ 23:11:16
Tobbe kom förbi i dag för att ta en fika. Det slutade med att vi packade hans bil full och åkte med flyttlådor till mitt föräldrarhem.
Sååå skönt att få bort det mästa. Går omkring och är ett nervvrak över allt det här med flytten. Fy fan!

Ska bli så skönt när allt är över och jag åter sitter i villan och dricker en kopp kaffe på altan.

På kvällen åkte jag tillbaka till villan för att äta middag och fika med födelsebarnet.

Tog ledigt från jobbet i natt. Det är sååå skönt att veta att mina kollegor sitter i bilarna och slitter, medans jag ligger i soffan och kollar på tv.

Madde maddis

Kommentarer
Postat av: Post-Linda

Ja just det, och sen finns det den där skaran kollegor som lägger lättsamma - men privata! - lappar i din firmabil, i tron att du ska jobba, men i själva verket är det nån heeelt annan som läser lappen.. host

2009-06-23 @ 17:09:37
URL: http://www.vassaklor.blogspot.com

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0