Paris Hilton, My new BFF

2009-06-14 @ 18:02:56

Har ni sett Paris Hiltons program My new BFF. Jag såg ett program i dag. Jag säger bara en sak. Å here gud!






Hon säger hela tiden ååå vem av er blir min nästa bästa vänn... Hon vill inte ha en ny vän utan en ny slav. Någon som gör allt hon vill. Okej om jag fick vara med i programet hade jag varit det. Dom har ju asss kul och får göra en massa roliga saker.

Men allt det där med att få Paris som sin bästa vänn är inte riktigt vad jag tror tjejerna tänker på innerst inne.
Utan dom tar allt som en skans att få festa med klass och med dom rätt människorna.

Och sen måste jag säga en sak till. Jag tillhör dom som inte tycker Miss Hilton är snygg men i serien är hon guddomligt vacker. För att inte tala som snygg.

Hade jag fått skansen att få vara med så hade jag gjort det.. Jag menar HALLÅ.

Festa med eliten

My new BFF

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0