Solbränd som få!

2009-06-28 @ 23:12:41
Underbar helg som spenderasdes i Trosa.
Solade och badade i stugans pool. Sååå nice!



Blev även lite party på Tullen

party på tullen

Och inte att för glöma.......

ett parti yatzy eller två blev det....


När jag kom hem var det dags för flytt av liten katt......  Cissi hjälpte mig att montera ner katt trädet och sedan var det bara att sitta i en full packad bil med en pratade katt. Svenne pratade i ett sen vi satte oss i bilen.

När jag släppte ut honom valde jag att göra det i badrummet där kattlådan ska stå....

Tyvärr kan jag ej lägga upp videon.. den va rätt roligt..

Mackan och Putte kom förbi senare och grillade med oss. Blev hamburgare för mig, Cissi och Mackan.
Putte hade köpt kött... Såg ritikigt saftigt ut. Självklart slank det ner en öl

Mackan Grillmästare



När alla hade gått så satte jag mig i soffan och kelade med Svenne lite.
Svenne ligger på soffan och myser

Kan inte sova. Pigg som fan. Kram på er alla.

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0