Sväng med nålen

2009-06-17 @ 21:34:01
Åkte med Jenny till en tatuerings studio i Aspudden för att göra henne sällskap när hon skulle sitta i stolen.

Hon kom dit med en bild över vad hon ville ha, men det slutade med att den ändrades otroligt.
Så den slutgiltiga skissen blev denna.

skissen

Säga vad man vill men Jenny kan utstå smärta. Inte en min gav hon ifrån sig under hela tiden.

Jenny sitter och pinar sig

Restultatet blev jätte bra. Nu e jag riktigt sugen på att göra en ny.


Jenny blev såååå nöjd



Jag va sååååå nära att fråga om hon hade tid med en liten direkt efter Jenny va klar. Ni vet ta en sväng med nålen.
Men jag höll mig på mattan. E lite sugen på att sätta en liten på ett ställe där alla kan se den.

Men problemet blir dock då att den aldrig kommer att gå att dölja. Utom i några ovanliga tillfällen i mitt liv.

Det va igentligen mening att jag skulle i väg på ett litet möte efteråt, men det blev för sent för oss båda att komma inom rimliga tider.

Madde maddis




Oavsätt om jag vill det eller inte, så finns du där i tankarna.

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: Det tror jag med :D

2009-06-17 @ 22:53:59
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Jess

Snygga glajjer Maddis ;)

2009-06-18 @ 09:35:33
Postat av: Mamma

Visst e dom!!

2009-06-18 @ 13:04:41
URL: http://maddemaddis.blogg.se/

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0