Tredje juni tvåtusennio

2009-06-04 @ 15:51:40

Jag älskar att vara tjej. Man får så mycket mer av livet. Man får leka med en massa färger. Sminket, kläderna, håret, skorna, väskorna mm.

Helt underbart.

Jag har fått för mig att fläta håret hela tiden nu på jobbet. Det e såååå skönt att slipp allt hår i ansiktet och det är fint och kvinnligt. Vilket inte är vanligt att känna sig som, när man jobbar med det jag gör.

Nattens flätor fick bli utanpåligande fläta.
flättautanpåliggande


I dag fick det bli en fläta i håret.
Efter ha släppt ut gårdagens, såg jag ut som en pudel. Det va bara att slänga upp en ny för att i huvud taget kunna
vissa mig utanför lägenheten.




Madde maddis


Kommentarer
Postat av: RyckLotta

Åhhh så fint! Önskar att jag kunde fläta på mig själv så jag kunde variera mig. Nu blir det bara tofs alla Lilla My

2009-06-05 @ 17:25:10

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0